Skip to content
LovedBags × Verkkokauppa

Sujuva verkkokauppa premium-brändille

Suunnittelimme LovedBagsille verkkokaupan, joka tekee luksuslaukkujen ostamisesta helppoa ja inspiroivaa. Toteutus yhdistää selkeän tuoteselaamisen, sujuvan ostopolun ja vaivattoman ajanvarauksen.

lb2-1
Asiakkaan tarve
Verkkokauppa, jossa laukun myyminen ja ostaminen on helppoa

LovedBags tarvitsi lovedbags.fi-sivustolleen personal shopper -palvelun, jotta asiakkaat voisivat varata ajan tutustua haluamaansa laukkuun paikan päällä kivijalkamyymälässä. Eri ajanvarausjärjestelmien vertailun ja googlaamisen tuloksena löytyikin Liini.

"Liinin tiimi ymmärsi heti ensimmäisestä puhelinkeskustelusta tarpeemme, ja näkemyksemme osuivat hyvin yhteen", myynti- ja markkinointijohtaja Emma Kirjavainen kertoo. 

"He suosittelivat meille järkevästi, että pelkkä ajanvarausjärjestelmä olisi kallis hankkia ja tekisi muusta sivustosta vanhentuneen näköisen. Olimme miettineet verkkokaupan uudistuksen toteuttamista myöhemmin, mutta hyvien perustelujen myötä päätimme lähteä siihen jo nyt."

Yhteistyö lähti liikkeelle kohderyhmän tarpeiden tunnistamisesta ja kartoittamisesta. Verkkokaupan asiakaspersoonat määriteltiin palvelumuotoilun keinoin, ja koko verkkokauppa suunniteltiin heidän tarpeensa edellä. LovedBagsille oli tärkeää palvella asiakkaita, jotka vaativat luksusta, ja jotka verkkopalveluissa arvostavat selkeyttä ja helppokäyttöisyyttä. Verkkokaupan tuli tukea saumattomasti brändin premium-mielikuvaa.

Palvelut

Brändäys, Palvelumuotoilu, UX & UI-suunnittelu, Front-end-kehitys, Woocommerce, Growth marketing

Asiakas

LovedBags Oy

Kaikki meni todella hyvin alusta alkaen. Positiivisesti meidät yllätti palvelun nopeus: jos keksin jotain parannettavaa ja laitoin asiasta viestiä, parhaimmillaan muutos oli sivustolla livenä seuraavana päivänä. Olemme ylipäätään hurjan tyytyväisiä uuteen verkkokauppaamme.
Emma Kirjavainen
Head of Sales & Marketing, LovedBags
Miten projekti meni

Kauppa joka näyttää myyjältänsä

Suunnittelutyö keskittyikin paljon visuaalisen ilmeen hiomiseen yksityiskohtia myöten. Referenssisivujen, värimaailman ja moodboardien avulla lähdettiin hakemaan yksinkertaista ja ylellistä tunnelmaa.

Liinin tekemä ehdotus verkkokaupan visuaalisesta kokonaisuudesta oli kerrasta jo niin lähellä toivottua, että lopulta tarvittiin vain pieniä muutoksia. 

Yhteenveto
Yhteistyö jatkuu kasvupalveluna

Uudistunut sivusto on julkaisun jälkeen saanut hyvää palautetta paitsi ilmeestään myös asiakkaille tärkeästä helppokäyttöisyydestä ja selkeydestä.

Onnistuneen uudistusprojektin jälkeen yhteistyö jatkuu kasvupalvelun merkeissä. Työn alla on esimerkiksi brändin vahvistaminen hakukoneoptimoinnilla sekä sivuston vierailuaikojen ja klikkausmäärien kohentaminen. 

Myös haluttuja tuloksia on alkanut näkyä, vaikka optimointi on aina pitkäjänteistä työtä.

Mitenkä saan yhteyden?

Viestillä vai tapaamisella?

Oheisesta formista saat lähetettyä meille viestiä kätevästi ja palaamme nopeasti asiaan. Mikäli suosit suoraan ajan varaamista, se onnistuu alla olevaa painiketta napauttamalla.

 

Kerro sanomasi

Saisinko yhteyshenkilön?

Meihin voi ottaa yhteyttä!

Olemme meidän tiimin yhteyshenkilöitä joihin saa aina helpoiten yhteyttä!

Ilari Vallisaari
Ilari Vallisaari
CEO
ilari@liini.agency
(+358) 406 351 929
Sampo Hellevig
Sampo Hellevig
Tech Lead
sampo@liini.agency
(+358) 400 324 416