Stafko Henkilöstöpalvelut
Liini auttoi henkilövuokrausyritys Stafkoa uudistamaan verkkosivustonsa paitsi teknisesti ja visuaalisesti, myös tuomaan sille oman tärkeän roolinsa työnhakijoiden ja yritysasiakkaiden houkuttelemiseksi.
Modernit ja helposti löydettävät sivut kasvun moottoriksi
Rakennus- ja kuljetusalan henkilöstövuokraukseen erikoistunut yritys Stafko halusi uudistaa verkkosivustonsa kasvun moottoriksi ja parantaa tunnettuuttaan markkinassa tehokkaalla digimarkkinoinnilla.
Stafkon haasteena oli visuaalisesti ja teknisesti vanhentunut sivusto, joka ei ollut helposti hakukoneiden löydettävissä. Sivustolla ei myöskään ollut lainkaan analytiikkaa, jolloin tärkeät avainluvut kävijöistä ja konversioista jäivät pimentoon.
Tyypillisesti tällä toimialalla tärkeimmät työkalut ovat puhelin ja tapaamiset. Liini auttoi meitä ymmärtämään, että verkkosivustosta voidaan rakentaa tärkeä myynnin kanava, mihin ohjata työnhakijoita ja pitää näin koko hakukokemus omissa käsissämme, toimitusjohtaja Riku Palasvirta kuvaa.
Stafkolle oli tärkeää saada aikaan tulevaisuuden kannalta kestävä ratkaisu, joka olisi mahdollista skaalata jatkossa kasvavien tarpeiden mukaan.
Riku Palasvirta
Hyvin jäsennelty kokonaisuus teki vaikutuksen
Liini rakensi Stafkolle uuden Wordpress-sivuston, jossa sivuston rakenne ja navigaatio suunniteltiin tärkeimpien kohderyhmien tarpeiden mukaan. Uudistuksessa toteutettiin myös integraatio LikeIt-järjestelmään, josta avoimet työpaikat tuodaan fiidinä sivustolle.
Jotta Stafko saa uudesta sivustosta kaiken hyödyn irti, Liini auttoi myös hakukone- ja somemarkkinoinnin käynnistämisessä tunnettuuden kasvattamiseksi.
Olin jo projektin alkupalaverissa hyvin vaikuttunut siitä, miten laaja työryhmä Liiniltä oli auttamassa meitä: jokaiseen alueeseen oli oma asiantuntija ja kokonaisuus oli hyvin jäsennelty, rekrytoinnista ja myynnistä vastaava Tommi Kerajärvi sanoo.
Uusi sivusto henkii Stafkolle tärkeää helposti lähestyttävää henkeä: työntekijöiden kasvot ovat selvästi esillä etusivusta alkaen ja henkilöstö tulee hakijoille tutuksi jo ennen ensimmäistä tapaamista.
Kävijämäärät tuhatkertaistuneet
Sekä Palasjärvi että Kerajärvi kertovat olevansa tyytyväisiä uuteen sivustoon. Alustava palaute on ollut hyvin positiivista, mutta tärkeintä on, että sivuston kautta tulee kuussa noin kymmenisen työnhakijaa ja kävijämäärät ovat jopa tuhatkertaistuneet.
Yhteistyö jatkuu edelleen erityisesti somemarkkinoinnin parissa.
Tähän asti yhteistyö somemarkkinoinnin osalta on ollut erittäin kiitettävää ja olemme käyneet syvällisesti kampanjoiden lukuja läpi. Arvostamme, kun saamme kunnon dataa kampanjoiden toimivuudesta ja uudet ideat tulevat ammattilaisilta, eikä meitä jätetä yksin näiden asioiden kanssa, Kerajärvi sanoo.
