Skip to content
stafko_referenssi

Stafko Henkilöstöpalvelut

UX & UI-suunnittelu, frontend-kehitys, Integraatiot, Palvelumuotoilu, Analytiikka, Digitaalinen markkinointi

Liini auttoi henkilövuokrausyritys Stafkoa uudistamaan verkkosivustonsa paitsi teknisesti ja visuaalisesti, myös tuomaan sille oman tärkeän roolinsa työnhakijoiden ja yritysasiakkaiden houkuttelemiseksi.

Asiakkaan tarve

Modernit ja helposti löydettävät sivut kasvun moottoriksi

Rakennus- ja kuljetusalan henkilöstövuokraukseen erikoistunut yritys Stafko halusi uudistaa verkkosivustonsa kasvun moottoriksi ja parantaa tunnettuuttaan markkinassa tehokkaalla digimarkkinoinnilla. 

Stafkon haasteena oli visuaalisesti ja teknisesti vanhentunut sivusto, joka ei ollut helposti hakukoneiden löydettävissä. Sivustolla ei myöskään ollut lainkaan analytiikkaa, jolloin tärkeät avainluvut kävijöistä ja konversioista jäivät pimentoon.

Tyypillisesti tällä toimialalla tärkeimmät työkalut ovat puhelin ja tapaamiset. Liini auttoi meitä ymmärtämään, että verkkosivustosta voidaan rakentaa tärkeä myynnin kanava, mihin ohjata työnhakijoita ja pitää näin koko hakukokemus omissa käsissämme, toimitusjohtaja Riku Palasvirta kuvaa.

Stafkolle oli tärkeää saada aikaan tulevaisuuden kannalta kestävä ratkaisu, joka olisi mahdollista skaalata jatkossa kasvavien tarpeiden mukaan. 

Liinillä oli koko projektin ajan hyvin ammattimainen ja hyvin jäsennelty ote tekemiseen. Olemme aiemmin olleet mukana vastaavissa projekteissa eikä yhteistyö ole ennen ollut näin sujuvaa.

Riku Palasvirta

Toimitusjohtaja, Stafko Henkilöstöpalvelut
Miten projekti eteni

Hyvin jäsennelty kokonaisuus teki vaikutuksen

Liini rakensi Stafkolle uuden Wordpress-sivuston, jossa sivuston rakenne ja navigaatio suunniteltiin tärkeimpien kohderyhmien tarpeiden mukaan. Uudistuksessa toteutettiin myös integraatio LikeIt-järjestelmään, josta avoimet työpaikat tuodaan fiidinä sivustolle. 

Jotta Stafko saa uudesta sivustosta kaiken hyödyn irti, Liini auttoi myös hakukone- ja somemarkkinoinnin käynnistämisessä tunnettuuden kasvattamiseksi. 

Olin jo projektin alkupalaverissa hyvin vaikuttunut siitä, miten laaja työryhmä Liiniltä oli auttamassa meitä: jokaiseen alueeseen oli oma asiantuntija ja kokonaisuus oli hyvin jäsennelty, rekrytoinnista ja myynnistä vastaava Tommi Kerajärvi sanoo.

Uusi sivusto henkii Stafkolle tärkeää helposti lähestyttävää henkeä: työntekijöiden kasvot ovat selvästi esillä etusivusta alkaen ja henkilöstö tulee hakijoille tutuksi jo ennen ensimmäistä tapaamista.

stafko_referenssi_2
Yhteenvetona

Kävijämäärät tuhatkertaistuneet

Sekä Palasjärvi että Kerajärvi kertovat olevansa tyytyväisiä uuteen sivustoon. Alustava palaute on ollut hyvin positiivista, mutta tärkeintä on, että sivuston kautta tulee kuussa noin kymmenisen työnhakijaa ja kävijämäärät ovat jopa tuhatkertaistuneet.

Yhteistyö jatkuu edelleen erityisesti somemarkkinoinnin parissa.

Tähän asti yhteistyö somemarkkinoinnin osalta on ollut erittäin kiitettävää ja olemme käyneet syvällisesti kampanjoiden lukuja läpi. Arvostamme, kun saamme kunnon dataa kampanjoiden toimivuudesta ja uudet ideat tulevat ammattilaisilta, eikä meitä jätetä yksin näiden asioiden kanssa, Kerajärvi sanoo.

stafko_referenssi_4
stafko_referenssi_3
Kiinnostuitko palveluistamme?

Ota yhteyttä tai varaa aika suoraan kalenteristani

tapaaminen_2

Ilari Vallisaari

CEO & Head of Growth

Ilari@liini.agency
(+358) 406 351 929